Sunday, July 31, 2005

high tea

今晚同舊同學慶祝生日,去左銅鑼灣邀月茶館食飯,其實係係網上搵野食見到介紹所以去試下,入到去,店面面積比想像中細,全店都好靜,跟住睇下d茶,有好多選擇,都幾特別,但係都幾貴,因為叫餐,每人都可以自選一種茶,但係限左係$90以下,丫... 原來都幾貴,一杯茶都可以賣呢個價,真係見識見識。
d野食都幾好食,不個6個人食,埋單要16xx,都幾貴,同介紹果個網頁講人均$101-$150相差幾遠,雖然幾貴,但係環境都幾好,店後去洗手間條路,唔係廚房而係一條小魚池,養左十幾條魚,格調都幾高。係就係幾貴,但係見識下呢d另類 high tea 都可以開下眼界o既

回想起昨日起身,見到有人用我 send 出去既電郵地址,竟然 copy 一次再 send 野比我個 list 既人,雖然內容都係一d攪笑野,但係有d比人偷用自己的 address book 既感覺,估唔到我個address book入面既人會咁做,感覺幾唔開心...

4 comments:

Anonymous said...

睇完你呢篇野,終於解開我呢個疑團la~
haha

manming said...

你指email?
都真係... 估唔到會咁

Anonymous said...

係呀
我係度諗邊個send 俾我呢?
forward 個list 有d 人識但係有好多人
唔識....

manming said...

係呀,我都估唔到有人會咁做
之前諗住to果d人唔會咁做,但係... 事實竟然係咁意外