Monday, February 20, 2006

見識

今日朝早聽完鐵路主人介紹一d好吸引又刺激既野,個隊長之一話約高層食飯,問下seminar方向,咁我都唔為意,點知十二點半去搵佢地,原來係出去食,仲要去一d我無乜機會會去既地方 -- 半島,我都係第一次去,當係見識一下。高層話個roast幾好,結果佢地個個都食roast,我就無得試,結果食左個勁普通既午餐 -- 波羅豬扒炒飯,味道都好普通下,我覺得可以理得更好食。最近唔係好夠訓,結果個胃唔係好舒服,所以無試個甜品。四個人食九佰幾,都唔係話非常貴,可能我個飯真係好普通,覺得唔係好值

1 comment:

Ah Wing said...

啲人物好得意喎,好似卡通片咁....