Friday, August 18, 2006

CCK O'Camp 2006

今年輝仔再叫參加中學既O'Camp
其實之前果幾年都想參與下
大慨又係關我既「好似乜都唔熱衷」感覺有關...

其實籌備果時比較難就
佢地大多數都係日間開會
都唔記得點解可以參與到佢地第一次選人
仲可以參與到一次pre-game同開會已經好好
跟住d會就全部去唔到
d野都唔係好知佢地攪成點
留言比佢地又好似無乜人理
結果無乜貢獻就到左O'camp
被編帶組都無乜所謂:)

到左O'camp先發現
原來唔知佢地攪成點既唔只我一個
都係盡力帶返好自已個小組
原本預計會好多地方over-run
實際上當然有但係已經比想像中少

我個組既失敗都幾多(走錯路、遲大到、收左佢地既車軚)
玩「城市追踪」好無奈咁同佢地一齊四圍走寃枉路
玩「陸上競技」三個有兩個都完成唔到
玩「原野烹飪」又無乜野可以食到
希望佢他係呢個可以容許出錯既camp試多d逆境
希望佢地可以體會多d、深d
睇到佢地每個game都有少少改進都算唔錯
記得幾多就好睇佢地自己

講返班師弟妹
之前d minutes勁少野
第一晚個e會好亂
有人講左無人jot野之後都仲係無人寫
去camp呢兩日睇到佢地真係仲要比d心機去學同體會
除左經驗仲要練多d自信、表達能力同控制場面能力

2 comments:

kinkin said...

而家d 師弟妹, 真幸福有你地呢班師兄師姐為佢地攪呢個camp~
take minutes 呢家野, 做多d 就會學到ga la, 希望佢地好好利用呢兩呢去學習更多 la

manming said...

我都係覺得
當佢地遇到重大事件時
就會有特破性轉變

我地可以做既
只不過係比d少型既模擬佢地
或者可以令佢地提早醒覺
又或者當佢地遇到重大事件時會正面d去面對