Saturday, November 11, 2006

失算

PDC最後一日
海逸既感覺都幾好

今日去YICT同HIT參觀
YICT人專程安排新排試操作比我地睇

仲送杯比我地
反觀我地就乜都無
仲要無乜人招待佢地

上堂既人都好參差
有一d好senior好有經驗既人
有一d title好好但係完全無能力既人
個course節奏可以再快d再講多d野會好d
總係覺得咁既價錢應該要更加好

原本諗住中午左右離開YICT
所以約人去游水
點知原來要二點先走
返到去成三點半
結果無得游...

2 comments:

Anonymous said...

我讀YEAR 1時曾到過YICT, 當年YICT只有兩個泊位, 一片爛地, 很荒蕪.....現在今非昔比了....不久將來還可能超越HIT....我突然想起一句說話: 莫欺少年窮

manming said...

其實...
YICT係上年已經超越左HIT
YICT可以花費既錢都唔少
加上佢成本唔高
所以唔算窮