Monday, August 13, 2007

晴天攝影師

因為昨天落雨好多人都無去
今晚上堂比阿sir話我地
晴天、陰天、雨天都可以影
不要只做「晴天攝影師」
(我都唔係攝影師,不過我下次落雨都會去...)

地方主題攝影:
- 要留意地點的背景並從相中帶出
- 要有主題,引起觀眾共明

室內攝影:
- 可考慮快門先決 (e.g. 1/60s)
- 因閃燈為主要光,可+1/3EV (戶外攝影閃燈為補償,可-1/3EV)

3 comments:

Anonymous said...

好像在那裡聽過這句話 "不要只做「晴天攝影師」"......真的好熟悉,但又想不起來......

manming said...

我都係第一次聽
不過好有道理...

Anonymous said...

我記得晤是好清楚啦,依稀有D印象,好似曾經向某本攝影雜誌見過水和田嘎一篇文章講過呢句話