Friday, June 19, 2009

廚廁泥水

尋晚睇完相太夜無去睇
今日收工去到仲見到兩個泥水師父做緊野
個廁所整左d英泥寶

廚房砌緊牆

睇左一陣就走左
睇日先再上去睇睇

2 comments:

小車 said...

wow, 你算平啦! 我有親戚又係好似你咁全屋整晒, 細單位都要成16萬, 手功又唔好!

我搬左新屋兩個星期啦, 雖然地方大d, 不過個屋苑(愉景新城)好舊好殘, 我仲未習慣...好彩只是租,等租約完左, 我一定要搬去d新屋苑......目標係西9四小龍....

manming said...

咁我個區又係舊區
物價平少少都正常
加上我用料全部平野
可以唔整既野就唔整 (e.g.電)
但係都超出預算喇

你由九龍東搬去九龍西
(或者叫新界東南去新界西南)
咁唔習慣係應該gei
「愉景新城」都新過「淘大」喇 :)
可能你住住下會覺得ok呢
不過西九四小龍當然唔同
貴咁多