Saturday, April 09, 2011

整車 + Thomas結婚 (補回)

今日收工去左屯門搵阿棍去check下車同換油
去到都真係幾多人
有人係我地之後黎到師傅就叫佢4點半先黎
我架車就換engine油、換波箱油、換火咀、換風格、清brake粉
唔知仲幫我check過乜
共收1100好似唔算貴
不過佢見到brake碟有少少問題
會影響踩brake時個呔會震
所以提議下次諗下換brake碟同皮
下次就行多5000km先算


因為整車都攪到4點幾
返屋企放低架車就去會展參加Vanessa同Thomas既婚宴
IE同學主要坐埋一圍
大家都飲好多下
我地又係全場最遲走既一圍
D人走晒我地仲飲多5支

No comments: