Tuesday, August 16, 2005

質問

今朝返工無耐,老闆就印左個新聞比我睇,一睇就知好大鑊,比人寫信去報紙話我地差,為影響香港經濟兩個主要因素其中之一,過多一個鐘左右,就比大老闆叫左去質問,問完一輪就叫埋其他同事一齊去比佢問,放我地返去做一陣野,跟住又再問過,如是者攪到成朝比人問,問到個人無曬心機,食完個飯,做埋d手尾,跟住準備個新流程,同d同事講又係咁反對,真係想死...

最近都真係幾多人,今晚同人補祝生日,同時又歡送一位舊同學去上海發展,真係好利害,可以係香港做野,開衝出香港去上港做管理層,同時覺得自己仲要加好幾倍努力!

返到屋企見到個blog多左幾個comments,睇完之後好難令我唔覺得係一d賣廣告既comments...

2 comments:

Anonymous said...

但係你咁大間公司做野...係咁問你呢 D small potato 又有咩用...

manming said...

我做野間公司都唔係好大o者
第二句就真,問我呢d小角色就真係無用,衰在我地果度又少人,所以咪問我老闆同我囉