Sunday, August 21, 2005

買電腦

今日出左去幫家姐買電腦,去攞機果時,竟然見到佢用錯機箱,款同顏色都錯,結果佢話只係得呢款,咁換左個黑色既就算,點知換完之後,又發現佢無比磁碟機我,跟住又要打返去sale度先比返我,跟住又問我要唔要試windows,如果我唔試就走得,但係之前其實講好話連裝windows同其他野,跟住佢睇返張單先死死氣咁幫我裝返,之後仲要試唔到個硬碟,要攪到換左條SATA線先試到,真係一波幾折

昨晚收工去左睇電腦展,比想像中少人好多,唔係好迫,可能因為太大雨啦,結果買左叉電同耳筒,都唔係好電腦,哈哈... 之後仲去左睇band show,都幾好,可能都係因為大雨,好似話比上年少人

3 comments:

Anonymous said...

唔好意思... 我估我係到會好 D gei.
sorry

manming said...

洗唔洗咁客氣先,你幫左好多o架喇
你咁客氣仲攪到我唔好意思添

manming said...

I have tried to read the link you provided here but I just found your profile is different from your display name.

By the way, you can read Chinese?