Friday, May 19, 2006

上堂

今日又好準時咁走左,因為今晚要上堂,有好多野都係未做,但係聽日又要返大陸上堂,所以好多野都要等到星期一先可以做 lu

臨走果時比人捉住開會,攪亂曬我個plan,想 book 野都 book 唔切,要麻煩人地 book 酒店,自己d野都好急咁print,好多野都好亂

今晚上第六堂,唔經唔覺就已經過左一半,但係仲係好似唔係好識游咁,唯有自己練多d,所以今晚上完堂,d同學都話不如練多陣,結果練多左45分鐘,個人好攰。不過我諗都係要學多野先叫做識識地游水

諗返轉頭,今日食完飯竟然比阿頭傳話,話有其他人提我食飯果時唔好同同事係canteen睇報紙,咁樣個感覺唔好,我「哦、得、知道」咁,比左個好平靜既反應佢,佢都好怕我唔高興,不過肯定唔係佢意思,都費事比其他反應,以後只好唔睇... 雖然唔多同意,但係無辦法 (唯有返位上網睇)

2 comments:

kinkin said...

我以為你係星期五番大陸tim~~

學完游水之後會學d 咩呀??睇下有冇機會一齊學呀

有冇攪錯~連睇報紙都唔好咁奇怪

manming said...

我係星期五返大陸呀
可能因為過左12點先post野
所以日子上有少少問題

好呀,乜都可以,你想學乜?

其實都有理由
不過個人唔係太鐘意呢d門面野o者