Thursday, May 25, 2006

歡送

今晚同人事部總經理食歡送飯,三圍人,d野食幾好食,3180一圍真係抵食,有原隻鮑、足料翅、大東星,其他餸都好好味,大家都食得好開心,原來暗地裏都有好多人同總經理有交情。

講返轉頭,昨天去左簽undertaking,因為有個兩日既堂budget過左8000,所以要簽一年,仲要寫住如果比公司炒都要賠,跟住同人講笑話唯有申請破產,雖然8000都唔少,但係如果係要走,8000都唔係一個有力既理由要人留低

聽日約左人開會做present,但係好多野未做,今晚都唔知要做到幾點...

2 comments:

Ah Wing said...

你能成為座上客,你同佢嘅交情都一樣咁好啦....

你就好啦,成日有堂上,我就得個做字....不過我好同意你嘅講法有更好發展依啲錢真係無所謂....

早兩日撞到Alick,我地都話得閒出嚟飲嘢喎......

manming said...

我都好耐無見你呀,榮哥,我都係扮熟o者去食飯o者,可能佢連我係邊個都唔記得o架

我都唔係好多堂上,之前成半年無上過堂,又無機會去其他地方,我就覺得你好d,可以成日周圍去,見多好多野

好呀,你幾時得?下個星期?如果唔係又會講講下無左件事