Friday, December 10, 2010

聖誕氣氛

今日放埋最尾果日大假
所以朝早有時間就去左做service
因為之前攪結婚野
所以都差唔多半年無做過義工
今次係去探訪獨居老人
感覺都幾開心

今年經濟好轉
所以好多商場都放多左錢去攪聖誕裝飾
淘大都多左d燈飾

原來仲有地質公園同剪紙展覽


今晚仲約左Rainbow公司黎示範佢地既除塵清潔器
好似都好用但係價錢要2萬蚊
對一般人黎講都太貴喇
所以我都無買
可以叫佢幫我清潔一次張牀褥都好
都填左其他朋友既名
都可以睇一睇個示範知多樣野

4 comments:

小車 said...

成2萬蚊部.......係好貴! 不過我都有兩個朋友買左....等我到時睇下佢示範效果先..

謝謝!

manming said...

我都覺得好貴
同埋呢d野好多人都無都係咁生活
呢個價錢可以買到新相機我都諗左咁耐
所以我都無買 :P

小車 said...

我個兩個朋友因為佢地啊b有濕疹,先花咁多錢買部機清潔屋企.

做左人父母, d錢係洗係啊b身上, 甚麼新相機/歐美旅行唔洗諗.......

最近計緊學費開支, 成$6000一個月, 只係學abc之0麻, 仲貴過讀大學, 都唔知比唔比佢去九龍塘讀好!

manming said...

因為父母為小朋友可以洗好多錢
所以小朋友錢係最好賺
最高消費力