Saturday, December 18, 2010

Ivan Wedding

今日係Genie同Ivan既大喜日子
幫手做兄弟所以8點就要到旺角朗豪酒店接新娘
早到20分鐘結果都係要等到8點3先齊人
由於over-run關係
我地都唔洗點玩遊戲
所以都追得返個schedule

去埋深井男家之後
中午去到左黃金海岸遊艇會行禮
可以見到Genie之前安排既華麗細節
行完禮之後新人原本諗住去果欄影相
但係遇上大塞車所以都係取消左

晚上到米芝蓮二星餐廳「明閣」
回禮禮物亦好花心機
我都有分排好佢地o架

因為取消左下午攝影
所以都有足夠時間同全部18既圍賓客影相

自己既感覺得新人好有心機去預備細節既裝飾
亦花好多時間去令婚禮感覺高貴典雅
少少可惜既係令到自己太攰
所以當日唔算太自然
仲有少少「商業化」既味道

2 comments:

fai said...

回禮禮物,其實我諗有幾多人拎,幾多人會用
所以,我無準備

manming said...

其實都唔一定需要
我覺得無野係必定gei
最重要係你地兩個都高興