Monday, November 21, 2011

一週年

今日結婚一週年
比去年少了一個家人
所以都無特別大慶祝
只是與太太一同去廸士尼遊一遊

雖然香港廸士尼開幕5年
今天還是第一次去
因為有一張義工贈卷
所以花了350以香港居民優惠買了一張入場卷
到入口時比我想像中少人


到之前聽很多人說香港的廸士尼地方很細
的確比海洋公園細
對從未到過任何廸士尼的我來說就無感覺
但此廸士尼給我的感覺還可以 (雖然未必會再去)
排隊亦未算等很久 (多數只是排5-20分鐘)
亦不需走很遠才到景點
還可以睇「簡單」的煙火/煙花表演


多謝太太這一年來的體諒及關心 :)

2 comments:

fai said...

我去o個陣啲 staff 好似唔想笑咁

manming said...

我地覺得廸士尼員工態度雖然唔係非常好
但係都算好
巡遊唔帶面具果d就最好笑容