Saturday, November 26, 2011

整車

今日收工開車去土瓜灣車房搵亞民整車
初步睇話應該比石頭整凹左
令到機油箱變型導致機油滲漏
要拆機油箱整回原型人工1100
入機油要600
2條皮帶到期要換350
結果問佢可唔可以平d就減少少合共1850
要整一日所以星期一晚拎

點知留左架車係車房後
5點半又打比我話整好
結果6點左右又可以拎車
個機油箱油漬清左同回復返


機油用了全合成的


皮帶無特別影
幫我清潔了引擎倉
感覺好好多
需雖都好似好貴
但係安心左無漏油部車又靜返
只好當花錢買個經驗


其實最近都幾黑
今晚屋企個熱水爐電制壞左
結果只有少少熱水要用凍水沖涼
聽日又要搵人整...

4 comments:

fai said...

我換條避震要三千五...

manming said...

電單車?
一條三千五好貴喎
我部車如果要換
三千五夠換晒4條原廠
要其他牌子或load低就好誇張

fai said...

我呢條係最出名個 brand 喎,原廠包人工都要三千,所以用呢個...

manming said...

牌子野好難講
我聽過5千一條都有